Doprava a doručení

Chceme, aby byl proces objednávky a doručení co nejjednodušší a nejpohodlnější. Pokud však máte jakékoli otázky nebo narazíte na problém, neváhejte kontaktovat náš zákaznický servis. Níže najdete přehled, jak zpracováváme a doručujeme vaše objednávky.

Poštovné

Na Fivora.cz hradíme náklady na dopravu za vás u všech objednávek v rámci České republiky. Vše vám doručíme zdarma – bez minimální hodnoty objednávky.

Odeslání vaší objednávky

Našli jste u nás svůj vysněný produkt? Víme, že se na něj těšíte! Proto se snažíme o co nejrychlejší zpracování a odeslání vaší objednávky.

Průměrné dodací lhůty:

- Po obdržení objednávky potřebujeme 1 až 2 pracovní dny na její zpracování. Ve všední dny vyřizujeme většinu objednávek do jednoho dne. Objednávky podané v pátek večer nebo o víkendu mohou trvat o něco déle.

- Po zpracování je zásilka odeslána a doručení obvykle trvá 4 až 6 pracovních dnů.

Po odeslání objednávky obdržíte e-mailem sledovací číslo, díky němuž budete moci svůj balíček pohodlně sledovat přes našeho dopravního partnera. Návod k sledování naleznete na naší stránce sledování zásilek.

Pokud si přejete, aby byla vaše objednávka odeslána ještě tentýž den, kontaktujte nás prosím telefonicky – rádi vám pomůžeme.

Doručení vaší objednávky

Jakmile vám balíček dorazí, můžete si svůj nákup naplno užít! Pokud však budete chtít zboží vyměnit nebo vrátit, naleznete potřebné informace na této stránce.

Poškozené zboží?

Omlouváme se! Ve výjimečných případech může při přepravě dojít k poškození. Poprvé vám zdarma zašleme náhradní produkt – v tomto případě není možná refundace. Pokud by problém přetrvával i po druhé reklamaci, vrátíme vám plnou částku zpět.

Jak objednávat

Objednávka na Fivora.cz je snadná: Na stránce produktu vyberte požadovanou variantu a klikněte na „Přidat do košíku“.

Nezapomeňte si ověřit správnou velikost a barvu. Pokud je vše v pořádku, klikněte na „Přejít k pokladně“. Poté vyplňte svou adresu a důkladně ji zkontrolujte. Pokračujte kliknutím na „Pokračovat k dopravě“.

Na stránce dopravy si potvrďte své údaje a ověřte, že doprava je zdarma – jako naše poděkování za vaši objednávku. Poté klikněte na „Pokračovat k platbě“.

  • PayPal
  • Visa
  • Mastercard
  • American Express

Po výběru způsobu platby klikněte na „Dokončit objednávku“. Budete přesměrováni na stránku platební brány, kde postupujte podle instrukcí pro dokončení platby. V případě jakýchkoli problémů jsme připraveni vám pomoci.

Ztracený balíček?

Pokud by se balíček během přepravy ztratil nebo nemohl být doručen z logistických důvodů, zašleme vám bezplatně náhradní zásilku. Pokud nebude vaše objednávka doručena ani po 60 dnech od odeslání, samozřejmě vám vrátíme peníze.

Máte-li další dotazy, neváhejte nás kontaktovat:

✉️ - info@fivora.cz
💬 - Často kladené otázky
📱 - +420 736 352 753